Uudised

Maailma esimene spetsiaalne vesinikkütusel töötav maastur 21. veebruar ulle.ramo

Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskoolis sai näha ja katsuda maailma esimest spetsiaalselt vesinikkütusel töötavat maasturit Hyundai NEXO Fuel Cell.


Esmaspäeval, 21. veebruaril algas Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskooli ruumides HMV-Systems Baltic OÜ läbiviidav koolitus, mille raames tutvustati Baltikumi Hyundai esindajatele NEXO Fuel Cell tehnoloogiaid.

NEXO on tõeliselt ainulaadne vesinikkütuseelemendiga linnamaastur, mis ühendab tipptehnoloogia ja futuristliku disaini fantastilise sõiduulatusega.

666-kilomeetrise sõiduulatusega ja maailma parima kütuseelemenditõhususega NEXO on omaette klassis.

Kas sina teadsid, et vesinikuauto on tegelikult elektriauto?

Kütuseelementidega autod on tehniliselt võttes elektrisõidukid, mis toodavad hapnikust ja vesinikust ise endale elektrit. Hyundai oli esimene, kes alustas kütuseelementidega sõidukite masstootmist, ning on jätkuvalt säästvate sõidukitehnoloogiate liider.

Kütuseelementidega elektrisõidukid (Fuel Cell Electric Vehicles, FCEV) ei tekita peale vee mitte mingisuguseid heitmeid. Need hoopis parandavad sõidu ajal õhu kvaliteeti: kuna kütuseelementide plokk vajab puhastatud õhku, eemaldab õhufilter kõik mikroosakesed, kasutamata õhu laseb aga välja tagasi, muutes välisõhu varasemast puhtamaks. (allikas: https://www.hyundai.ee/hyundai-vesinik)

Esmaspäeval, 21. veebruaril algas Vana-Vigala Tehnika- ja Teeninduskooli ruumides HMV-Systems Baltic OÜ läbiviidav koolitus, mille raames tutvustati Baltikumi Hyundai esindajatele NEXO Fuel Cell tehnoloogiaid.

NEXO on tõeliselt ainulaadne vesinikkütuseelemendiga linnamaastur, mis ühendab tipptehnoloogia ja futuristliku disaini fantastilise sõiduulatusega.

666-kilomeetrise sõiduulatusega ja maailma parima kütuseelemenditõhususega NEXO on omaette klassis.

Kas sina teadsid, et vesinikuauto on tegelikult elektriauto?

Kütuseelementidega autod on tehniliselt võttes elektrisõidukid, mis toodavad hapnikust ja vesinikust ise endale elektrit. Hyundai oli esimene, kes alustas kütuseelementidega sõidukite masstootmist, ning on jätkuvalt säästvate sõidukitehnoloogiate liider.


Kütuseelementidega elektrisõidukid (Fuel Cell Electric Vehicles, FCEV) ei tekita peale vee mitte mingisuguseid heitmeid. Need hoopis parandavad sõidu ajal õhu kvaliteeti: kuna kütuseelementide plokk vajab puhastatud õhku, eemaldab õhufilter kõik mikroosakesed, kasutamata õhu laseb aga välja tagasi, muutes välisõhu varasemast puhtamaks. (allikas: https://www.hyundai.ee/hyundai-vesinik)